Back to school..


Godmorgon sötisar!
Har precis gjort mig iordning och ska snart åka till skolan.. Är jätte trött och är inte alls taggad! Vill verkligen inte!
Hade gärna legat kvar jämte min älskling och sovit några timmar till. Men de är bara att bita ihop.

Jag har iallafall sovit helt underbart, somna i min älsklings famn, så de kunde inte bli bättre. Men tydligen hade inte han sovit så himla bra, då jag hade tagit all täcke och tagit nästan hela sängen, haha. Stackarn!
Men var iallafall jätte lycklig igår när jag låg och myste med han :)

Just nu ligger han och sover, men ska väcka han snart, för hans buss går 10.23 och då kör vi upp honom till bussen eftersom jag får skjuts av mamma till skolan. Så de passar ju perfekt.

Men nu ska vi snart åka..

Men vi hörs när jag kommit hem från skolan :)



Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma Wellert ♥

Gud va fin du va!

2010-08-20 @ 20:32:24
URL: http://Http://Wellertz.Blogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0