Björn Rosenström= Bäst!


YEY! Mitt internet funkar igen!
Är så lycklig, hoppas bara att det håller i sig nu!
:)

Var ju som sagt på Björn Rosenström igår och det var verkligen fett! Tyvärr fick jag inga bilder för jag lämnade kameran i bilen.. Men fick en liten bild på min mobilkamera, kanske kommer in lite senare!
Men åh vad roligt det var, förutom att vissa är såna jävla idioter som ska knuffas och boxa sig fram , för att de vill komma längst fram!
Vi stod nästan längst fram och jag flög som en vante när folk i grupp skulle slänga sig frammåt..! Tur att jag hade min älskling bakom mig som hållde fast mig annars hade jag ramlat!

Fick ett antal ryck på vissa så både jag och älskling tryckte tillbaka med allt vi orkade, då knuffades dom inte längre. ;)
Mina fötter var även döda när vi skulle hem , men som tur var hade vi bilen! Det var riktigt skönt att inte behöva vänta på bussen :)





Hiss eller diss?

Såhär såg jag ut igår :)

Hade min nya body på mig!

Men nu ska jag ska fixa lite saker!
Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hiss!! jättefin var du :D

2010-08-29 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0