Dags att åka


Har varit stressad hela morgonen och har inte hunnit uppdatera!
Visserligen har jag fortfarande brottom men jag tar mig lite tid att skriva detta inlägg :)


Idag kom vi upp vid 9 iallafall, men vi var rätt trötta, eftersom vi inte somnade förrän väldigt sent igår. Så typiskt oss.
Men upp kom vi iallafall.

Nu ska vi alldeles strax bege oss till bilskolan. Bussen går 12.09 så har lite brottom som sagt! Men är snart helt färdig.
Sen efter det, ska vi nog gå och titta lite i affärer och se om vi hittar något :)
Alltid roligt med shopping!

Men nu ska jag skynda mig och göra klart det sista.

Här kommer lite bilder på hur jag ser ut idag! :)







Dagens outfit kommer kanske senare :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0