DÅLIG UPPDATERING

Förlåt förlåt för denna dåliga uppdateringen ..
Men som sagt så var vi på bröllop igår och kom hem vid 2 ungefär så orkade inte uppdatera då, som ni kanske försår?
Bröllopet var verkligen jätte fint , och bilder från de kommer senare idag eller imorgon.
Idag vaknade vi vid halv 1 ! Fick lite av en chock,haha. Brukar sova till halv 12 som längst!
Men det var gött att sova så länge, behövde de från förra nattens vakenhet.

Snart ska vi åka till stan,älskling ska släppa av mig i stan så ska jag möta upp min älskade vän Jennifer som jag saknat väldigt mycket !

men nu ska jag mysa med min kille innan vi skiljs åt :)


En bild på mig och älsklingen innan bröllopet :)

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

fin bild:)

2010-08-09 @ 22:46:59
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0