Första skoldan avklarad


Det var inte speciellt ansträngade att börja skolan idag.
Vi började klockan 11 och slutade 12.15 så det var helt okej! Vi satt bara o prata och gick igenom schemat osv..


Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi in till Kinna för jag skulle titta en sak. Kan tyvärr inte säga de här eftersom man kan se de som att det är hemlighets stämplat. Men det jag skulle kolla fanns inte där så imorgon ska jag åka in till stan o se om de finns där istället :)

Vi har nämlingen inga lektioner imorgon! Så vi är lediga! Så himla gött.
Alla lektioner börjar på måndag , så det är skönt att få lite längre lov :D


Men nu ska jag ta mig något o äta sen får vi se vad som händer!

Love


Bjuder på den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0