Fredag


Hej sötnosar!
Som ni säkert förstår la jag bloggen åt sidan igår eftersom jag var med min pojkvän och ville inte sitta vid datan när vi hade 1 år tillsammans! :)
Så nu har vi varit tillsammans i 1 år och fler år kommer de bli!

Igår hade vi jätte mysigt och jag fick rosor av min kärlek :) så fina !
Sen resten av kvällen var vi bara med varandra och myste och sen somna jag i min kärleks famn!

Han åkte hem idag när jag skulle till skolan men han kommer till mig ikväll igen!
Så vi ska tillbringa hela helgen tillsammans ! :)

Men nu börjar min lektion, vi hörs mer när jag kommer hem! :)

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh vilken härlig header! riktigt fin. allt bra?

2010-08-27 @ 11:10:40
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0