Godmorgon


Sovit gott mina kära läsare? :)
Själv har jag sovit helt underbart, eftersom jag sov jämte min älskling inatt!

Igår tittade vi på filmen flight 93 och jag kunde verkligen inte hålla tårarna borta, den var så hemsk. Hade inte sett den filmen förut, men alltid velat göra det. Och jag måste verkligen rekomendera er att se den filmen om ni inte gjort det!
Efter filmen låg vi och myste en stund , sen blev vi hungriga. Så klockan 00.00 satte vi oss i bilen och åkte till donken :P haha. Och tog oss varsin hamburgare och pommes! Det var riktigt gött då jag inte hade ätit nästan något på hela dagen!
Sen åkte vi hem och somnade nästan med en gång! :) Så mysigt!

Vi vaknade för en liten stund sen och nu är älskling uppe och gör frukost till mig, så ska dit upp nu och se om det är klart! :)
Men vi hörs senare!
Puss ♥
En gammal bild på mig och älsklingen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0