Hemma igen


Nu är jag hemma från Kicki , vi såg
Avatar igen eftersom Kicki ville se den , och eftersom den är så jäkla bra så ser jag gärna den igen! :)

Det var riktigt mysigt och det var längesen jag och Kickan var med varandra, så det var jätte roligt.

Just nu sitter jag vid datan och pratar med min älskling, men vi ska snart lägga på eftersom han ska spela data.
Och jag ska la gå och lägga mig och titta på tv!


Imorgon blir de till att åka och fixa lite saker med Kicki!
Sen ska jag och mamma åka till mormor tror jag, och ta en fika eller något. Ska bli mysigt!
Ska även övningsköra dit, ska bli roligt!

Godnatt med er! ♥


Jag är verkligen kär i dig älskling! Det ska vara du o jag!

Uppdate:
Imorgon bjuder jag även på Hiss/Diss lista! Så glöm inte att kika in i morgon också!


Kommentarer
Postat av: Terese

Söt bild :)

Allt bra med dig?

2010-08-17 @ 00:27:58
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra :)

Vad händer idag då?

2010-08-17 @ 10:17:12
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0