Hemma igen

Hej mina nattugglor !
Är hemma från Liseberg nu, som var mycket trevligt. Men nu är jag verkligen jätte fattig , så jag ångrar lite att jag följde med , eftersom jag egentligen inte hade råd att åka. Och jag måste ha råd att köpa fritidskort, present till min bror som gifter sig osv.. Så har verkligen ångest just nu, men får hoppas att det löser sig. Kanske någon vänlig själ som kan skänka mig lite pengar ?! :)
Men det var faktiskt riktigt trevligt, så det var lite värt att åka iallafall.
Mina batteri på kameran dog också, och jag har inga nya , så vet inte när ni får se bilderna. Men de kommer ;)

Men nu ska jag och min käre vän Kicki kolla film och sen blir det nog sängen :)
Men vi hörs imorgon igen!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0