Inte bakis

Godmorgon alla bakisar och icke bakisar :)
Jag är iallafall inte bakfull idag och det känns verkligen toppen. Att kunna vakna upp utan den sprägande huvudvärken och illamåendet. (Men det är nog tack vare pommefriten som köpte när vi fick vänta på våran buss i 40 min!)
Festen igår var faktiskt rätt rolig, men Erik började må dåligt så vi åkte hem. Så vi tog färjan som gick 00.50 och eftersom det inte gick någon buss till färjan så var vi tvungna att gå, så vi gick vid 12 tiden typ. Det regnade också, så när vi väl kom fram till färjan så var vi väldigt blöta!
Vi kom hem vid halv 4 inatt iskalla och trötta ! Men vi somnade inte förrän vid halv 5-5 kanske..
Så nu är man ju ändå lite trött.
Men har precis följt älskling till bussen,så nu är man ensam igen. Men vi syns på fredag igen! :)

Så nu tänkte jag gå o lägga mig igen , och sova bort hela den här dagen =)
Vi hörs sen mina söta läsare :)

P.S: Klantig som jag är också, så glömde jag givetvis kameran hemma.. Så det blev inga bilder,tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0