Morden i midsommer

Sitter just nu och kollar på morden i midsommer , den serien är faktiskt riktigt bra ibland. Men kan även vara väldigt långtråkig ibland.
Har precis ätit en macka och druckit en drickyoghurt (Intresseklubben antecknar, jag vet!) så nu är vi iallafall inte hungriga längre.
Det blir la att öppna godis påsen och krypa upp i soffan och se färdigt på detta, sen blir det att sova tror jag.
Imorgon blir det att gå upp hyfsat tidigt imorgon , måste ha städat färdigt lägenheten imorgon. För min bror kommer hem på fredag.

Men jag hoppas alla mina söta läsare haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg du hade! (:

2010-08-05 @ 01:11:33
URL: http://duumles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0