Nattinlägg

Här ligger jag i min ensamhet och kan verkligen inte sova. Min pojkvän sover och jag känner mig verkligen jätte ensam.
Har försökt väcka honom men han ville inte vara vaken med mig, så jag får snällt vara vaken själv.
Som tur var så går det en rätt bra film på 4:an min bäste väns bröllop heter den , de är med Julia Roberts och Cameron Diaz som är 2 mycket bra skådespelare.

Egentligen vet inte varför jag inte kan sova, brukar somna som en stock. Men det är något som inte får mig att somna. Det är väl bara att jag inte är trött.
Tur att tv och dator finns så man har något och göra under sin pigghet.

Får ju lite ångest också att jag inte sover, eftersom vi ska på bröllop imorgon. Och jag kan inte vara som en segångare, ska ju hålla igång hela kvällen sen också. Efter bröllopet.
Men de löser sig säkert, allt brukar lösa sig i slutändan :)

Längtar även till på söndag, då jag får träffa min bästa vän igen! Hon kommer hit och sen i mitten veckan åker vi till henne :)
Så det är något jag längtar till också! :)

Men nu ska jag försöka sova igen(som inte kommer gå).. 
Men vi hörs imorgon igen ! (eller senare idag) ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0