Nattinlägg

Godkväll nattugglor!
Är som sagt hemma i min brors lägenhet nu, och jag och mamma har precis sett filmen ARTHUR en tecknad film på projektorn som min bror har här hemma, så känndes nästan som man var bio. Har även lyckats klämma i mig en hel kebabtallrik... Men det var riktigt gött vill jag ju lova! Har längtat efter de hela dagen o nu äntligen fick jag de :)

Körde även hit idag och det gick oehört bra faktiskt! Är riktigt stolt över mig själv, utan att skryta !
Jag längtar verkligen tills jag får mitt körkort så man blir fri ! :)

Nåja ,nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen, klockan börja ticka och jag börjar blir riktigt trött.
Men jag hatar att gå och lägga mig ensam,saknar min älsklings famn. Men sånt är livet :)

Hoppas ni haft en bra dag allesammans! :)

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Okej nej jag vaknade nyss, ska äta frukost :D

2010-08-02 @ 12:33:19
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0