Sömntuta


Råkade visst somna framför tvn och vaknade nu.. oops ! Hoppas bara att jag kan somna ikväll igen.
Den riktiga skolan börjar imorgon, vi ska börja följa schemat.
Får hoppas att den veckan går fort , jag vill nämlingen att de ska bli torsdag nu!
Ska berätta mer om de lite senare i veckan, så ni får stå ut med eran nyfikenhet ;)

Snart ska min familj käka pizza , men jag är nyttig och tackar nej till de faktiskt. Så ska ställa mig och laga lite nudlar sen! haha, orkar inte laga någon annan mat.
Är jag konstig nu, när jag säger nej till pizza? :)

Men nu ropar mamma , så ska kila ner och se vad hon vill !

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?:D

2010-08-22 @ 20:50:23
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: camiiisexzita

du passar bra som brunett,, fina ögon också :)

2010-08-26 @ 01:22:41
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0