Söndags kväll


Nu sitter jag här nyduschad och fräsch!
Det var helt underbart att få duscha och jag testade ett nytt schampoo och det luktade verkligen ljuvligt!

Så nu luktar jag väldigt fräscht om jag får säga de själv ;)

Har precis gjort iordning en kopp te och två mackor som jag ska gotta mig med nu när jag ska se på tv , innan läggdags!
Ska bli skänt att gå och lägga sig i tid idag, börjar inte skolan förrän 10 imorgon , men skönt att få sova längre :)

Mamma kom även hem med ett par nya trosor till mig idag, de ser ut som kalsonger! haha. Men gu så sköna dom var på.
Ni får kalla de grannypannis men I like it! ;)


Kommer ju inte ha på mig de på dagarna kanske , haha , men på natten när man ska sova passar de alldeles utmärkt :D

Men vi hörs imorgon igen!



En till bild från igår som jag bjuder på! Jag vet att ni gillar de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0