Tummen ner+ veckans blogg


Vilket jävla pissväder det är rent ut sagt! Jag har nog inte frusit såhär mycket sen i vintras!
Jag har suttit och hackat tänder i skolan pga att de varit så himla kallat, Måste nog inse att sommaren är över...Så tummen ner för detta vädret..
:(

Nu har jag iallafall kommit hem från skolan. Vi fick sluta en timme tidigare, så det var skönt.
Skolan var helt okej idag, var rätt rolig.
I min text C kurs som jag har ska vi göra en skoltiding! Vi har kommit på massa roliga ideer som vi ska ha med i tidningen. Så jag tror de kommer bli toppen+ att de kommer vara roligt att gå till skolan på onsdagar.
Tro de eller ej ;)

Nu ska jag ut i ovädret igen, måste ut med min hund. Men sen ska ta en varm låång dusch!

Men jag återkommer till er snart!

PS.Glöm inte och anmäla er till veckansblogg!
Klicka här för att komma till inlägget! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vädret suger just nu!

2010-08-25 @ 18:55:44
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: linnea :]

otroligt fin blogg!

allt väl?:)

2010-08-25 @ 19:07:48
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0