1 ÅR! :)


Detta inlägget är till min kära pojkvän!


Idag älskling, har vi varit tillsammans i ett helt år! Ett helt underbart år, med både motgångar och framgångar, men mest av allt framgångar.
Under detta år har vi delat glädje, tårar, kärlek,skratt och lycka.
Jag kan inte fatta att de redan har gått ett år! Jag är fortfarande nykär och jag älskar dig så himla mycket. Jag är verkligen lycklig med dig och jag vill att det ska vara vi många år till och jag hoppas verkligen du känner detsamma!
Att få vara nära dig gör mig trygg, lycklig och jag får en underbar känsla i hela kroppen som jag aldrig vill förlora! Och när våra läppar möts försvinner allting runt omkring mig, det blir bara du och jag, så som det ska vara!
Mina drömmar handlar om dig , du är i mina tankar dag som natt. Du är med mig hela tiden och du har en väldig stor plats i mitt hjärta. Mitt hjärta bankar för dig, det är dig jag vill ha, ingen annan. Du är prinsen i mina drömmar, en dröm som blivit sann!
Att se dig skratta och vara glad får mig att smälta inombords och när du är glad, är jag glad. Och när du är ledsen och inte mår bra, gör inte jag de heller. Vi hör ihop, de ska vara vi.
Jag minns första gången vi träffades, jag var så himla nervös! Hjärtat bankade så hårt att jag trodde de skulle hoppa ur bröstet på mig.
Kommer ihåg det som igår när du kom emot mig och jag blev helt knäsvag, för mig var de kärlek vid första ögonkastet. Du var så snygg! Trodde aldrig att en sån pudding skulle falla för en sån som mig. Trodde bara sånt hände på filmer och i drömmar.
Vi träffades i ungefär i en månad innan det blev vi. Och jag var så lycklig, trodde de var en dröm, jag hade fått den jag ville ha.
Men som jag sa , vi har haft våra motgångar, men vi har kämpat oss igenom alla problem, aldrig gett vika utan kämpat för våran kärlek.
Och det är nog därför våran kärlek är så stark som den är idag.

Jag kommer nog aldrig kunna förklara med ord hur mycket jag älskar dig. Att säga att jag älskar dig kan man inte säga för många gånger.
Jag kommer vara din så länge du vill vara min, du är allt jag någonsin önskat, allt jag drömt.

Du är ljuset i mitt liv, du är den som får mig att le när jag mår dåligt, det är dig jag vill vara nära, du får mig att må bra.
Jag kan bara börja gråta ibland för att jag är så lycklig, lycklig för att jag få ha dig i mitt liv och att jag faktiskt har en sån himla tur!

Erik Michael Holmberg, JAG ÄLSKAR DIG!
26/8-09 de bästa datumet :)

Jag hoppas på många år till, du är allt!

Vår kärlek är speciell <3

/ Din Elin!



SONJA ALDEN- DU ÄR ALLT

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge
För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge


Våran första pussbild! :)

I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Elina

guuuu va söta :D

2010-08-26 @ 17:54:53
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0