Godmorgon

Förlåt att jag inte uppdaterade mer igår men var upptagen hela eftermiddagen sen!
Jag träffade Kicki och så åkte vi och köpte massa godis och sen kom min familj hem så åt vi middag!
Sen blev det att vi slängde på filmen " snabba cash" den var svår att fatta i början men i slutet började den bli bra, förutom att jag somnade till då och då. Men lyckades se slutet iallafall!
Och Joel Kinnaman är ju bara så snygg! Eller vad säger ni?! Fast han ska inte vara "brat" utan han ska vara snaggad!
MUMS!

Och vad är det för väder man vaknar till idag då?! Det verkligen öser ner utanför fönstret!!
Och det är faktiskt rätt kallt ute, usch det gillar jag inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0