Godmorgon

Nu har jag och min älskling vaknat till liv här.. Eller a halvt iallafall :)
Igår var det jätte mysigt vi myste hela kvällen och har saknat min älskling väldigt mycket. Så det var underbart att vakna jämte han igen =)
Idag ska vi på en fest. Min bästa kompis ahr fyllt år och hennes kompis fyller år idag så vi ska fira dom, så får hoppas att det blir roligt :)
Men det tror jag alldeles säkert. Så nu ska vi snart fixa lite här hemma o sen ska vi göra oss iordning! Men hörs mer innan jag drar :)



Förlåt att ni fått nöja er med cam bilder, men har inte haft med mig kameran o sånt!
Men här får ni en liten söt bild på min älskling o min bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0