Biggest looser sverige


Har varit hemma ett tag, men har suttit och titta på Biggest looser sverige!
Varje gång jag ser ett sånt program , lovar jag alltid mig själv att inte bli så stoor!

Jag tycker det är bra att det finns såna program , så att de som vill bli smala kan få en chans. Jag vet hur svårt det är att träna om man inte har någon motivation. Jag tröttnar lätt snabbt och jag skulle inte säga nej till en personlig tränare.
Så det är bra att såna program ger de tjocka en chans att hitta sig själv igen! :)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska jag försöka mig på ett teori prov! Får se hur de går.



Jag känner även att jag börjar få en hel del ångest. Mår inte alls bra och jag orkar verkligen inte... Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0