Fortsätta eller inte ?


Har varit off här ett bra tag nu känns det som! Har endast bara kommit in ett inlägg då och då!
Vet inte om jag har någon större lust att fortsätta blogga.


Blogga kanske inte är min grej iallafall, har försökt men vet inte om jag har suget längre.
Har som sagt så många olika perioder.


Fyllde iallafall 18 år i tisdags och då ÄNTLIGEN gaddade jag mig! Det blev verkligen super bra tycker jag.
Visserligen är den svullen och go just nu, men de blir bättre och bättre :)

Såhär ser den ut :)



Får se om jag fortsätter att blogga. Ska fundera lite och om jag fortsätter så kommer jag börja skriva på allvar !

Skolan tar också väldigt mycket tid just nu med.. Men jag ska iallafall tänka!

PUSS
Så måste verkligen tänka igenom om jag har sån stor lust!

Kommentarer
Postat av: Sanna

känner man inte glädje och lust till att blogga så tycker jag absolut inte du ska göra det. Men ha kvar bloggen, lusten kanske kommer igen, vem vet ;)

2010-09-17 @ 16:37:19
URL: http://moonzanna.se
Postat av: elina

Jätte fin blogg:D

Följa varandra på bloglovin, säg till när du laggt till mig isf så att jag kan lägga till dig?

Ha en underbar dag!:D

Kram!

2010-09-18 @ 12:44:01
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0