Natti


Hoppsan , glömt att uppdatera er ju!
Mitt fel, förlåt :)


Har precis gjort ett teoritest för att se om jag klara de, men det gjorde jag inte. Men jag har inte öppnat körskoleboken någonting nästan.. Men nu vet jag vad jag ska plugga på iaf!

Har varit med Kicki nu under kvällen och vi har fixat och donat lite i stallet och har snackat en massa! Sen följde hon med mig hem så tittade vi självklart på IDOL 2010! Hoppas inte ni missade de !? Det får man inte göra :)

Nu är jag så trött så ögonen håller på att ploppa ur! Så nu blir det nog verkligen snart dags att gå och lägga sig!  Kommer nog somna innan jag har hunnit träffa kudden ! Haha

Och man blir ju verkligen mindre trött när jag börjar 8.15 imorgon! Fyfan... :(

Så nu får ni sova så gott, så hörs vi imorgon igen! :)


Ge mig sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0