Nya tag! :)


Hello darlings! :)
Som jag sa igår , så har jag verkligen inte haft någon lust att blogga överhuvudtaget, så jag har faktiskt lagt bloggen åt sidan. Men hoppas ni förstår!

Men nu tar vi nya tag och ska fortsätta göra roliga inägg!

Nu sitter jag iallafall i skolan och nu har vi rast i 2 timmar .. Sen har vi samhällskunskap och sen slutar vi!
Ikväll blir det att åka till min pojkvän, och det ska bli riktigt mysigt. Har längtat hela veckan.

Så när jag kommer till honom ska jag pussa massor på honom!


Men nu ska vi äta lunch, vi hörs senare! :)

kvar iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Blossip

om du gillar bloggskvaller så kika förbi :)



Ha det fint!

2010-09-04 @ 08:42:18
URL: http://blossip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0