Seg dag =)


Hej!
Varit lite off på bloggen idag, men jag har mina själ! Att festa och dansa hela natten tar verkligen på krafterna!

Så idag har jag inte gjort mer än vad jag behövt, har sovit väldigt mycket eftersom mitt huvud har dunkat konstant hela dagen! Men nu är iallafall den smärtan över. Men tröttheten smyger fortfarande på då och då. Så idag blir det ingen sen dag!

Har iallafall fått gjort lite idag, har ridit min häst blandannat =) Så det är har jag iallafall orkat, var härligt att bara få rensa tankarna lite!

Nu har jag precis laddat in lite bilder på facebook från förfesten, tänkte bjuda på lite bilder här med, så ni som inte har mig på facebook också har en chans ;)

Har även hunnit klämma i mig två äggmackor som serverades här hemma och satt och titta på dansfeber med min familj, mysigt !

Nu ska jag nog börja runda av min kväll! Gå och lägga mig och se på någon film och mysa ner mig under täcket !

Vi hörs imorgon igen, då är jag nog mycket piggare :)


Jag och Niffe! My bestfriend!


Sötisen Kicki!


Jag och Kicki!


Folk :)

Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0