Snart långhelg!


Hej bloggen!
Sitter och har mediekomunikation egentligen, men skriver här istället ,busig jag är ;)

Jag längtar redan tills den här dagen är slut, vill bara åka till Göteborg och träffa min vän! Och imorgon är vi lediga, kan inte bli bättre!
Det är aldrig fel med långhelg, älskar de.  Och imorgon åker min älskling till Stockholm, jag skulle egentligen följt med , men jag fick inte plats :( Så det sket sig!

Så kommer inte träffa min baby i helgen, men jag ska ha roligt med mina vänner istället :) Det blir ju utgång imorgon! TAGGA! Ska bli sjukt roligt.!

Nu ska jag fortsätta arbeta :)

PUSS

 

Såhär ser jag ut idag :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår det :D

Tackar :)

2010-09-23 @ 10:55:26
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0