LYCKAD KVÄLL!


Godmorgon mina pärlor !

Förlåt att jag inte uppdaterade mer igår men allt blec så stressigt så hann faktiskt inte med bloggen, men nu kommer iallafall en kort sammanfattning om vad som hände igår, det var en väldig lyckad kväll!


När jag kom hem från älsklingen fixade jag lite saker sen började jag göra fixa iordning mig.
Sen mötte jag upp Kicki och så tog vi bussen som gick vid halv 5.
Vi hade fått låna Kickis syrra lägenhet för att ha lite förfest så vi kom till lägenheten vid kvart över 6 och så fixade vi lite bål och sen började folket droppa in vid 7 :)

Sen vid 10 började vi dra oss in till stan för att ta oss till krogen! Det blev att jag, Fanny , Kicki och Anna drog ut, så det var endast girlpower!

Kön var ju inte det roligaste att stå i + att det regnade! Men vi hade iallafall paraply :)
När vi väl kom in var det bara fullt ös! Vi dansa som aldrig förr och jag träffade några vänner också så det var verkligen en bra kväll!


Vi började dra oss hem vid 2 för jag hade en buss att passa som gick halv 3, så Fanny följde mig till centralen!
Kom hem runt kvart över tre, och stackars mamma stod med bilen och väntade på mig, nyvaken och allt, tack mammi <3

Däckade med en gång jag kom hem typ, haha!

Men hade en super trevlig kväll igår, en kväll som måste göras om!! Tack till alla som gjorde min kväll bäst!



Jag innan jag skulle till bussen!

ps. Mer bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0